Školení - kvalita

Počet shlédnutí: 222

Název školení

Téma školení

Určeno pro

 Rozsah

Školení
G8D,

aneb umění řešit reklamace

  • G8D – vysvětlení metody
  • Reklamace a jej souvztažnosti
  • Jednotlivé kroky G8D
  • Dokumentace
  • Přínosy metody
  • Příklady aplikace metod

nižší/střední management

 3-4

hodiny

Případně pokud už nepotřebujete / nechcete být z G8D školeni, protože už všechno víte a všechno znáte, čemuž se dá i rozumět, zkusme se domluvit třeba na pomoci při řešení reálné reklamace z Vašeho výrobního prostředí. Ochuzena by neměla zůstat žádná ze 3 stran, včetně Vašeho zákazníka.

V případě Vašeho zájmu Vám také rádi vypracujeme naši cenovou nabídku – outsourcing (výpomoc) QE pro řešení reklamací - BASIC nebo FULL.

 

 Název školení

 Téma školení

 Určeno pro

 Rozsah

Školení
Statistické základy,

aneb umění analyzovat data

  • Co je to statistika – vysvětlení
  • Základní statistické veličiny
  • Jednorozměrný stat. soubor
  • Dvourozměrný stat. soubor
  • Jednotlivé kroky metod
  • Přínosy metod
  • Příklady aplikace metod

střední management

3-4

hodiny

Součástí školení může být taktéž  analýza / výuka na Vámi poskytnutých datech.

 

Nezávisle na školení, pokud budete chtít analyzovat Vaše výrobní data, můžeme Vám pomoci tyto data statisticky  analyzovat,  včetně např.: vypracování statistické / technické „Hodnotící Zprávy“  (analýzy). Budeme rádi, když se na nás v takovém případě obrátíte.

 

„Statistika nuda je, má však cenné údaje, ..

 

Poznámka:
1. Obsah školení lze sestavit dle Vašich potřeb
2. Školení se skládá z části teoretické, tzn. seznámení se se základními pojmy, principy a postupy a části názorné, která je tvořená praktickým(i) příkladem(y).
3. K uvedeným školením můžeme dle dohody poskytnout bezplatnou analýzu vybrané části výrobního úseku s následným doporučením možností využití metod QMS (cca 15-30 min).
4. Školení pořádáme pro max. počet 14 zaměstnanců.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info