Školení - kvalita
Počet shlédnutí: 1667
Značky
Název školení |
Téma školení |
Určeno pro |
Rozsah |
Školení aneb umění řešit reklamace |
|
nižší/střední management |
3-4 hodiny |
Případně pokud už nepotřebujete / nechcete být z G8D školeni, protože už všechno víte a všechno znáte, čemuž se dá i rozumět, zkusme se domluvit třeba na pomoci při řešení reálné reklamace z Vašeho výrobního prostředí. Ochuzena by neměla zůstat žádná ze 3 stran, včetně Vašeho zákazníka. V případě Vašeho zájmu Vám také rádi vypracujeme naši cenovou nabídku – outsourcing (výpomoc) QE pro řešení reklamací - BASIC nebo FULL.
|
|||
Název školení |
Téma školení |
Určeno pro |
Rozsah |
Školení aneb umění analyzovat data |
|
střední management |
3-4 hodiny |
Součástí školení může být taktéž analýza / výuka na Vámi poskytnutých datech.
Nezávisle na školení, pokud budete chtít analyzovat Vaše výrobní data, můžeme Vám pomoci tyto data statisticky analyzovat, včetně např.: vypracování statistické / technické „Hodnotící Zprávy“ (analýzy). Budeme rádi, když se na nás v takovém případě obrátíte.
„Statistika nuda je, má však cenné údaje, ..
|
Poznámka:
1. Obsah školení lze sestavit dle Vašich potřeb
2. Školení se skládá z části teoretické, tzn. seznámení se se základními pojmy, principy a postupy a části názorné, která je tvořená praktickým(i) příkladem(y).
3. K uvedeným školením můžeme dle dohody poskytnout bezplatnou analýzu vybrané části výrobního úseku s následným doporučením možností využití metod QMS (cca 15-30 min).
4. Školení pořádáme pro max. počet 14 zaměstnanců.