Outsourcing

Cílem konzultační činnosti je outsourcing služeb supervizora, residenta, technika kvality, inženýra kvality, manažera kvality, .., a to dle předem stanovených kvalifikačních požadavků zákazníka.

Tuto variantu nabízíme pro případ, kdy zákazník nedisponuje kvalifikovanými zaměstnanci nebo jsou tito časově zaneprázdněni. Varianta je taktéž vhodná, pokud řešení vyžaduje posici nezávislé třetí strany.

Dále můžeme nabídnout spolupráci při řešení výrobních problémů způsobem, který respektuje specifika provozních činností a současně zohledňuje věcné a termínové požadavky zákazníka, viz projektové řízení.

 

Outsourcing (výpomoc) inženýra kvality, např. se zaměřením na řešení reklamací:

V případě, že se Vám dlouhodobě nedaří odstranit (snížit) reklamace (následek) a výrobní náklady/vady (příčina), můžeme Vám nabídnout naše konzultační služby. V této oblasti máme praktické zkušenosti z různých výrobních odvětví a vlastní vypracovanou metodiku.

Tuto variantu nabízíme také, pokud zákazník nedisponuje kvalifikovanými zaměstnanci nebo jsou tito časově zaneprázdněni. Varianta je taktéž vhodná, pokud řešení vyžaduje posici nezávislé třetí strany.

Dokážete odpovědět na tyto otázky:
• Proč už zase máme reklamaci?
• Víte, jak se dá reklamaci předejít?
• Jaká jsou úskalí obchodních smluv a nastavení přejímacích kritériíí?

Pokud NE, a máte zájem řešit/snížit Vaše reklamace/výrobní náklady, budeme rádi, když se na nás obrátíte.

V případě Vašeho zájmu Vám rádi vypracujeme naši cenovou nabídku – BASIC nebo FULL.

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info